sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Un fel de recenzie-Two and a half man

Si d-aia iubesc eu ,,2 barbati si jumatate"(si mai ales pe Charlie):

Charlie: Dacă aş avea un bănut pentru fiecare dată când o fată m-a parasit, a dispărut pentru cinci ani şi s-a întors bărbat, aş avea un bănuţ!
***
Charlie: Jake, e nevoie de mai mult decât sex ca să faci un bărbat fericit. Mai sunt şi banii…
***
Charlie: Vezi tu, Sandy, în fiecare an e un fel de tradiţie de familie… Mama noastră ne invită la cină de Crăciun, chiar dacă nu ne vrea acolo, noi acceptăm, chiar dacă nu vrem să fim acolo. Apoi, atunci când nu venim, chiar dacă ea e în secret uşurata, are ocazia să se plângă tuturor prietenelor ei despre cât de ingraţi sunt propriii ei copii. E cadoul perfect!
***
Danielle: Voi, bărbaţii, sunteti toti la fel. Nu există printre voi şi unii care să vrea o se căsătorească şi să aibă o familie?
Charlie: Ba da, dar sunt homosexuali.
***
Jake: Doar pentru că mami nu te mai iubeşte şi Kandi nu te mai iubeşte, nu înseamnă că nici eu nu te iubesc.
Alan: Merci, amice…
Jake: Eşti tatăl meu, sunt obligat să te iubesc.
***
Charlie: Cum ai intrat în casa mea?
Rose: Ok, Charlie, treaba cu cheia ascunsă sub o piatră falsă functionează numai dacă piatra e între alte pietre, nu şi daca stă singură află pe preşul de la uşa ta.
Charlie: Scuză-mă, dar dacă amesteci piatra falsă printre alte pietre asemănătoare, e imposibil să o găseşti când eşti beat.
***
Charlie: De ce m-aş da la mama lui Taylor?
Jake: Păi, e destul de drăguţă şi tu te dai la orice are puls.
Charlie: De unde ştii asta?
Jake: De la mama.
Charlie: A, bine...
Jake: Şi de la tata, Berta, Rose, bunica...
Charlie: Bine, bine!
Jake:... de la tipul de la UPS...
Charlie: Bine!
***
Alan (către Berta, care are o durere de spate când încearcă să ridice un coş cu rufe): Tu ridici multe lucruri? (Berta se uită urât la el.) Bineînţeles că da. Tu eşti servitoare, iar eu sunt un idiot.
Berta: Sunt menajeră.
Alan: Da.
Berta: Şi tu eşti un idiot.
***
Charlie: Berta, Berta, nu poţi să încetezi să fii înrudit cu cineva. Crede-mă, am încercat.
***
Alan: Parcă trebuia să îţi termini proiectul.
Jake: Ştiu, dar nu îmi găsesc cartea.
Alan: Glumeşti! De-abia am cumpărat-o.
Jake: Ce pot să spun, tată. Avem o casă mare şi o carte mică.
Alan: Găseşte... cartea. Trebuia să pun glazură pe cartea aia blestemată! Nu a pierdut niciodată ceva cu glazură.
***
Alan:Saracul satana,va veni dupa sufletul tau si va pleca cu mana goala.


Danni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu