miercuri, 25 ianuarie 2012

Planuri....(?!)

Dragi cititori,pe acest blog veti gasi doi oameni lenesi,foarte lenesi.Ei bine,eu nici macar nu credeam ca am planuri de viitor.Da' m-am gandit mai bine.Am si eu ceva dorinte,ca planuri nu sunt,cred ca le mai tin ceva timp  la stadiul de dorinte.Ei,bine,ce vreau eu?

1.*Vreau sa am mai mult timp pentru mine.-MUST DO
2.*vreau sa dau tot ce pot acum  pe ultimile 199 de mile,cate mai am pentru a termina a VIII a si sa imi iasa media de absolvire 9.99 (666:>)demonic nu?da...MUST DO..=> 1. deja se anuleaza,imi pun increderea in vara.
*vreau sa ma reapuc de desen.
*vreau sa ma tin de pian .MUST DO.
*vreau sa nu ma duc la olimpiada de matematica,de fizica,de engleza sau de franceza.(deja a cazut pe jumatate si asta).

Daca reusesc sa fac macar 50% din astea,ei....o sa fiu mandra de mine.
Totusi oameni,vedeti dumneavoastra,oricate planuri imi fac si oricate dorinte am tot momentul prezentului conteaza.Asa ca.in loc sa va ganditi la ce VETI face,consumati-va timpul facand ceva util prezentului.


Dani :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu