marți, 24 ianuarie 2012

planuri de viitor


Fiindca sunt o persoana lenesa, vreau sa-mi fac planuri de viitor de care nu voi tine cont. (Sper sa n-am dreptate). Pentru inceput vreau sa ma apuc de "Archangel", o miniserie de trei episoade despre Rusia comunista. Cei ce doresc se pot uita pe vplay linistiti.

Alt plan de-al meu este sa vad "Soudain le vide" si "Cidade de Deus", filme foarte tari din cate am citit despre ele si sa revad "La Tigre e la neve".

Mai am in plan scrierea unui scenariu, momentan ma plang ca n-am idei, deci cine are idei sa-mi spuna si mie.

Nu in ultimul rand, vreau s-o las mai moale cu tigarile, asta nu inseamna ca vreau sa ma las, asta inseamna ca vreau sa le reduc.



Si da, sunt de acord cu Mark Twain.


Si acum de incheiere:





Vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu