vineri, 13 aprilie 2012

Si eu mai traiesc.

Heil copii!
Nu e asa ca ne-am putea obisnui cu vacanta ?
Eu una da.
Cu toata scoala nici nu am putut observa ca au inflorit copacii.Stiu stiu,m-am trezit si eu acum sa zic,dar ati vazut ce frumos curg in bataia vantului?
Pana si apusul e mai frumos cand stii ca nu te intorci acasa pentru a scrie 5 caiete pentru o singura materie.Si somnul e mai somn.Si pacea mai pace.Si familia mai familie.Si prietenii mai prieteni.
As putea sa continui mult dar si plictiseala e mai plictiseala...si rutina mai rutina.

Asaaaaaadar,va urez tuturor o vacanta placuta in continuare,sa va faceti si voi timp sa vedeti  ce frumos au inflorit copacii,iepuras banos siiiii
Paste foarte fericiiiiiiiiit ^_^,ca in basmele ,,de pe vremea mea" !
 


Aceeasi Dani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu