joi, 12 aprilie 2012

anunt de mare importanta


Hei bloggeri, bloggeriţe, oameni normali sau psihopaţi ce tocmai aţi evadat de la 9! Am venit si eu de pe o planetă foarte îndepărtată şi am decis să vă scriu. Bineînţeles că sunt eu, Vlad, doar nu l-am răpit şi am decis să vă povestesc aici, după ce l-am legat fedeleş de calorifer şi l-am bătut măr cu prăjitorul de pâine. Doar nu sunt inuman.

Aşa să revenim la oile noastre.

În seara asta sunt foarte fericit, poate prea fericit, dar mie îmi place. O ard pe reggae şi rap aşa cum îmi place mie. Cred că voi citi puţin, doar sunt intelectual (ce dracu?, scriu cu diacritice), din "Şantier în lucru" de Stephen King sau mă mai uit la un episod din The Bing Bang Theory.

Şi cum spuneam, azi a fost o zi relaxantă, fără stresul ăla nasol, genul de zi în care realizezi că ai lucrat ca un sclav (bine, nu e cazul meu) şi ai nevoie de o vacanţă.

Iată ce am ascultat azi, cititorii mei iubiţi:











Al vostru,


Vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu