joi, 5 aprilie 2012

Hai lasa!

*Nu stiu.Nu mai stiu nici macar ce stiu si mai ales nu stiu ce nu stiu.Da' nu mai invat,orice ar fi.
*Am un sentiment acut de vinovatie in urma simularii la romana.
*Vreau sa trec si prin simularea la mate,stiu ca oricum o sa se gaseasca ceva,aiurea(sau nu) care sa imi scada mie punctaju'.Da' nu mai conteaza.M-am plictisit pana peste cap de toata prostia asta cu admiterea.
*Oricum intru unde vreau.Exista copii cu situatie mai proasta decat a mea care au intrat.Nu stiu de ce imi pasa.Cred ca e mai  mult ca sa imi dovedesc ca pot sa-mi intrec conditia...da' pana cand?
*Astept vacanta ca pe o gura de apa in vreme de seceta.
*Stiu ca nu va pasa de toate chestiile astea,dar ma rog,m-am gandit ca daca tot pierd timpul sa il pierd pe blog.

Dani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu