marți, 21 februarie 2012

a treia zi



Sa incep dezvaluirile celei de-a treia zi de boala. M-am trezit mult mai odihnit decat ar fi fost cazul  intr-o zi lucratoare.

Am lenevit in pat, m-am dat jos din el, am mancat, m-am uitat la TV, mi-am dat seama ce naspa e grila de programe de pe Disney si ce misto e Cartoon Toon Toon. Cand mergeam la scoala n-aveam timp sa vad ce pierdeam. Mai bine ca m-am imbolnavit :).

Pentru ca atunci cand sunt bolnav, e necesar sa ma culturalizez, azi am vazut un film si am gasit inca doua pentru maine. Azi am vazut "Planet 51", o animatie ce ne spune ca nu suntem singuri in univers si suntem extraterestri la randul nostru pentru o planeta ce se crede singura. Un film destul de tare si amuzant pe care vi-l recomand :)





Filmele pe care le-am gasit sunt "Ronal barbaren" si "Chico & Rita". Par foarte tari:









Si bineinteles ca am ascultat si muzica:




Si da. Nici azi n-am fumat :).


Vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu