miercuri, 22 februarie 2012

a patra zi

Azi a fost o zi destul de plictisitoare. Nu m-am uitat la niciun film, dar am vazut cateva episoade din Pinguinii din Madagascar, deci n-am pierdut toata ziua.


Tot azi, am descoperit ca au facut si un serial dupa Kung-Fu Panda, "Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness". Din pacate, vplay-ul are niste probleme tehnice si din cauza asta nu m-am putut uita la niciun episod. Voi astepta cuminte sa-si prinda bine suruburile. Pana atunci, imi voi ineca amarul in Pinguiniiiii din Madagascar.



Asa. Acum sa ma laud cu ce am ascultat. Deci, dupa cum puteti vedea:








Nu-mi place sa zic asta, dar a sta in casa bolnav nu e asa smecher. Trebuie sa-mi gasesc o preocupare pentru a sta in casa bolnav si neplictisit.

Vlad :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu