luni, 20 februarie 2012

a doua zi

Azi a fost a doua zi in care am bolit. O vizita la doctorul de familie m-a informat ca am pojarel, nu pojar, deci un cacatel, nu un cacat. Suna parca mai frumos.

Pentru ca nu-mi sta in fire sa pierd timpul decat atunci cand sunt sanatos, azi am facut lucruri notabile. Bineinteles ca n-am gasit un leac impotriva virusului HIV. Si nici n-am facut alte chestii notabile pentru care sa primesc premiul Nobel pentru pace sau alta disciplina olimpica. NU!

Am facut lucruri notabile pentru mine. Am terminat de citit "Adam si Eva" de Liviu Rebreanu, o carte destul de frumoasa in care apare conceptul de Nirvana (la multi Kurt Cobain!).

Chiar m-a uimit faptul ca Liviu Rebreanu, adica acel om care a scris "Ion" si "Rascoala", romane in care spune povestea sfasietoare a taranilor, poate creiona o astfel de actiune, deci bravo lui!

Intr-o alta ordine de idei, am reusit sa si vad un film, "Thank you for smoking", pe care vi-l recomand, e destul de tare.

Iata ce am ascultat azi:






Deci, o zi in care n-am pierdut timpul. Daca as boli tot anul, as fi cel mai eficient om din lume.

A da. Nici azi n-am fumat, deci ura pentru mine! :)

Vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu