sâmbătă, 4 februarie 2012

Fraze inteligente-scoala


Pentru ca nu am chef de o postare serioasa,m-am gandit sa fac o postare neserioasa:

x: Ba,mai stii cand te-am trezit eu la 11:30 pentru ca trebuia sa fii deja la scoala si m-ai injurat ca de ce te trezesc de la 8??
y:nu!

x:iti dai seama cat de ciudata e aceasta discutie,nu?
y: nu,imi dau seama cat de aiurea e ce zici tu!

x:Pfoa...si mai trebuie sa citesc si scrisoarea p**** mele!
y:maama...si e lunga?

x:du-te ma si culca-te!!
y:nu mi-e foame!

x(profa de bio):evident ca nu razi de stamina mea....
y(prof de engleza):Hai scoate-o din pantaloni,stiu ca e acolo!!!

x: odododod....scumpoo>:D<!
y:da-te fa!
x:f...a?
y::...faptura gingasa:-??

x(profa de romana):Andreea,taci odataa!
y:ce..eu doamna...vroiam sa ii cer doar picu.....multumesc danielaaa!

x:am buze si tu n-ai.

x:Dar mie imi placee de el,si il vreau si simt ca nu mai pot fara el,pentru ca il iubesc mult mult mult....auzi...imi iei maine doi covrigi?

x:si...mna...asa se intampla cand te lasi de fumat dar tu nu ai de unde sa stii asta.
y:Serioss?si tu de unde stii?


x:hai sa vorbim despre lucruri frumoase...
y:eu?!

x:spune-mi repede o sursa de caldura!!!
y:sufletul meu!
z:cacatu.

x:eu nu am niciun motiv sa ma dau la tine...
y:serios?!nu  vezi ce picioare am?

x: si nu stiu...cred ca  imi place de el,si totusi nu cred ca imi place ,dar il vreau aiici si acum.nu stiu,cred ca m-am indragostit.nu cred ca mai pot sa stau fara el,sincer imi place de el dar nu stiu cum sa inteleaga odata asta.Tu ce zici sa fac?
y: pai...da.asa e

Dani.

Un comentariu: