miercuri, 7 martie 2012

De prin popor adunate

profu de religie:Unde intrati ma copii,in clasa,daca eu nu am iesit??
eu:In clasa?!
profu de desen:nesimtitilor!!

***
Alexandra:Stii tu carte aia...,,Iubire si tradare"...
eu:....,,Crima si pedeapsa"??
Alexandra:aaa...da..vezi?asa.

***
andreea:Ti s-a umflat vena.
andreea2:Vena? ce e aia vena?
***
Eu:Spune da sau nu!
andreea:Nu!...de ce?
Eu:.nu stiu ...vroiam sa spui da sau nu.
***
georgiana:Nu totul se rezuma la sex!
andreea:hm..daaaa.Faci glume bune in ultimul timp.

***
eu:Dooooomn profesor,puteti sa o chemati pe Teodorescu Lenuta?
Profu:da..pe DOAMNA Teodorescu Lenuta.(cateva secunde)
Profu:...Pardoooon!pe DOMNISOARAAA!Lol.
***


OOOO ,si o poza care ma caracterizeaza in ultimele zile,nu-i asa Andreea si Andreea?:
Thaaaat awkward mom...



Daani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu