duminică, 18 martie 2012

ce-am mai facut...

Da oameni buni. M-am intors, n-am murit si chiar daca as fi facut asta nu v-as fi spus printr-o postare pe blog, ci printr-un share pe facebook. Doar ma respect.

Cat timp am hibernat, m-am gandit la nemurirea sufletului meu. Am realizat ca am destul de multe pacate si ca ar trebui sa dau o fuga de cativa ani in Tibet pentru a ma purifica. De fiecare data cand ma gandesc la asta, realizez ca nu pot sta foarte mult timp departe de tigari, alcool si in special fata de apa calda, de care sunt dependent. Plus ca mi-e frica sa nu dau peste un Yeti cu orientari sexuale bizare.

Cine stie ce poti gasi in Tibet? In mod cert nu cred ca gasesc d-astea:



Acum sa trecem la lucruri serioase. Cat timp am lenevit m-am uitat la doua filme tari, "The experiment" si "The jacket", ambele cu Adrien Brody.

the experiment


the jacket

Daca vreti sa va uitati la aste doua filme, va garantez ca nu va veti plictisi!






Vlad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu