marți, 27 martie 2012

Avem nevoie de probleme marunte.

Ei bine,asta va fi un post serios.
Deci,nu stiu voi,dar eu imi creez probleme marunte,foarte marunte doar ca sa nu ma gandesc la problemele reale.Stiti voi,complexe gen ,,Vaiii sunt grasaa,trebuie sa slabesc",,vai,m-am certat cu Muciinceai",,vai imi place de X dar el nu ma place pe mine"sau,,vai,iar m-am certat cu  profa Cacamaca".

Da!De fapt,astea pentru mine sunt cacaturi.Fac asta doar ca sa nu ma gandesc la adevaratele probleme ale vietii,cum ar fi boala,pierderea unor fiinte importante,depresiile...(parol,nu vreau sa imi cada parul de tanara).
Iar aceste prostii la care ma gandesc eu si pun pariu ca si voi,imi atrag atentria de la lucrurile care chiar sunt triste si iremediabile.
Ia incercati sa priviti lucrurile pe ansamblu.Nu vi se pare ca multe lucruri le faceti degeaba si aiurea?

Dani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu