joi, 18 octombrie 2012

EMINEM cel smecher si batran


   

       Eminem este un smecher alb care le da in muzica rap cel putin la fel de bine ca un nigga.Si asa,Eminem si-a castigat statutul de Eminem.Let's be serious,nu e nevoie sa vi-l prezint eu pe Eminem.Faza interesanta este caaaa pe 17 octombrie a fost ziua lui.Si cum pe acest blog scriu despre lucruri si mai marunte,mi-am zis ca nu pot sa nu punctez macar ziua lui.

           Asadar,voi face un playlist cu unele dintre melodiile lui (nu e top,nu accept ideea de top,dat fiind faptul ca sentimentele se schimba,si asa si ordinea melodiilor in preferintele mele).Prin urmare,ordine aleatorie:
(Click-uiti orice video,nu pierdeti nimic)
Ar fi si multe altele ca ,,We made you",,Cleaning out my closet",,3am",,Stan",,Beautiful",,The way i am",,Suck my dick"  ,,Kim"sau ,,Superman".
Dar fiindca postul ar fi prea lung ma rezum la atat.
       
LA MULTI ANI,Slim Shady!

Dani va saluta!

Un comentariu: