vineri, 28 septembrie 2012

Sa vedeti chestie...

...a inceput pana si omida de mine scoala.
Si am intrat unde am vrut(si ma bucur ca am facut alegerea asta).La inceput imi venea sa-mi smulg si cele cateva fire de par prinse bine in cap.Incepusem a doua zi in forta cu 3 puncte pe minus la romana,colegii nu erau prea primitori,si nimerisem dupa auzite la clasa cu profesori exigenti(si ar mai merge cateva adjective dar sunt o doamna,ce dracu?).De cladire ce sa mai zicem...
               
     Dar,la dracu ori suntem omizi ori nu mai suntem.Am incheiat si cea de-a doua saptamana de scoala si iata-ma mai in viata ca niciodata(atat de in viaata incat scriu pe blog).Nu zic ca e minunat,dar am ajuns sa cunosc mai bine oamenii pe care ii cunosteam dinainte si am ajuns la doua concluzii: unii sunt( mai ) minunati (decat credeam) si a doua concluzie ..o tin pt mine.
      Asadar pace voua ,si succesuri in scoala vietii!
     (cat despre melodie, oldie-goldie si merge cel mai bine cu tot rahatul asta in care m-am bagat)


Dani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu