marți, 15 mai 2012

OH GOD,WHY?

             Astazi,m-am trezit cu minunatul sentiment ca e joi,dupa unele calcule,eram convinsa ca e miercuri apoi am sfarsit prin a-mi da seama ca e....marti.Bineinteles,prima faza a fost negarea:,,nuuuu.azi nu e marti,clar.Ieri a fost miercuri fiindca am avut matematica in orar".apoi a fost acceptarea ,,a,nu stai matematica avem in fiecare zi."
            Well,cam asta e.Nu am mai avut timp sa scriu pe blog,dar ma reintorc in forta.M-am pregatit pentru teza la matematica,dar a fost cea mai dezastruoasa teza din viata mea.Parca din ce le invat mai bine,din ce le gresesc mai mult.Asta e,au fost si alti factori,imi pare rau ca nu am facut mai mult.
               Ce sa mai zic,asa stresati cum suntem,noi elevii claselor a VIII a mai avem timp si de glumite,glumisoare,vinovate nevinovate...printre care se regasesc:

Alexandra:Doamna ,pot sa ma duc pana la cabinetul medical?
Profa de romana:Nu! de ce?
Alexandra:NUU mi-e rau.........
Profa de romana:Pai vezi?Nu trebuie sa te duci.

Adi:Doamna pot sa ma duc pana la toaleta?
Profa de romana:Nu.mori?
Adi:Da,pot sa ma duc?
Profa de romana:NU.

Andreea roza:Ba zi si mie regula mainii drepte.
Andreea verde:Du-te-n **** mea!

Profa de franceza:Mai...gandeste-te asa:ce au baietii in fata mai?
Clasa:......:)))))))))
Profa de franceza:....:)))..limba romana ,100 de intelesuri.Ma refeream la articol.

x:Trebuie sa o duc p-aia acasa.
y:de ce,ea nu stie unde sta?

w:Baaaa,abia astept sa mananc.
z:Eu nu pot sa mananc(5 secunde)**** mea.

Andreeea verde:Vezi cate lucruri iti zic eu din inima?
eu:Vrei sa iti zic si eu ceva din inima?
Andreea verde:Hai nu ragai.

P-astea le-am tinut minte,c-or mai fi,ca n-or mai fi,viata.

Nu uitati ca o sa avem o vara minunataaaa!
Pace voua!
Dani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu